709 Kč

Na skladě
Výrobce:
Popis produktu

Fantastické auto na dálkové ovládání Stunt poskytne mnoho hodin úžasné zábavy. Toto autíčko je ideálním řešením pro ty, kteří hledají něco více než obvyklé jízdy s autem na dálkové ovládání. Stunt je stylizován jako z přímé závodní dráhy, s neobvyklým designem kol na dvou nezávislých osách, což usnadňuje překonávání překážek a odskakování od stěn. Pohon na všechna čtyři kola a široké gumové pneumatiky zajistí optimální přilnavost během manévrů. V balení naleznete až tři helmy pro "řidiče" v různých barevných provedeních. Umístění helmy spustí vozidlo, které je následně podsvíceno podle vybrané barvy helmy, což dodá jízdě šmrnc. Doprovodný dálkový ovladač umožní plnou kontrolu nad autem. Po jednoduché aktivaci se propojí s vozidlem. Stunt je vybaven funkcí zvukových efektů startujícího motoru, běžícího motoru a zrychlení, což dodává jízdě realističnost. Specifikace: Doba nabíjení akumulátoru: 2-3 h Doba jízdy: až 20 minut Rozměry: Délka cca 16 cm Šířka cca 15,5 cm Výška cca 7 cm Průměr kola: cca 7 cm Šířka kola: cca 2,7 cm Dálkově ovládaná autíčka RC nejen baví, ale také rozvíjejí dovednosti jako řízení auta, koncentraci, manuální zručnosti, rychlost myšlení, obratnost a bystrost. Tato sada je balena v krásné barevné krabičce, což ji činí ideálním dárkem pro malé i velké nadšence RC autíček.

RC modely

Vítejte v naší podkategorii RC modely - perfektní volba pro vaše děti! Užijte si radost z ovládání bezpilotních vozů, letadel, lodí a dalších modelů. Dětské RC modely jsou zábavné, interaktivní a nabízejí neomezené možnosti kreativity a dobrodružství. Naše široká nabídka vám umožní vybrat z různých typů i velikostí modelů, takže vaše děti si mohou vybrat podle vlastního vkusu a zájmů. Kromě toho prosím nezapomeňte, že všechny naše RC modely jsou vysoce kvalitní a bezpečné pro vaše děti. Připojte se k nám a objevte svět RC modelů společně s vašimi dětmi!

PPL 99 Kč
ZASILKOVNA 69 Kč
CESKA_POSTA_NAPOSTU_DEPOTAPI 129 Kč
BALIKOVNA_DEPOTAPI 79 Kč
PPL_PARCELSHOP 79 Kč
Kolik stojí mamido Oboustranné autíčko Stunt bolid na dálkové ovládání RC?
Momentálně je zboží v akci za cenu 709 Kč
V jaké kategorii mám produkt hledat v eshopu?

9973 DR Kouzelné autičko s magickou fixou 9973 DR Kouzelné autičko s magickou fixou

Nakreslete si vlastní autodráhu a její tvar změňte jednoduchým pohybem tužky po papíře. Vezměte si bílý papír a přiloženou tužkou nakreslete dráhu libovolné délky a tvaru. Dodržujte, aby čára měla 4-10 mm. Pokud je čára menší nebo větší, autíčko může vykolejit a dojde ke kolizi.

1200mAh 3,7V Akumulátor lipo - JST konektor 1200mAh 3,7V Akumulátor lipo - JST konektor

Náhradní akumulátor pro drony s JST konektorem 3,7V LiPo 1200mAh Rozměry: 56x27x9mm Konektor JST - viz foto Prodlouží dobu letu o více než dvojnásobek Věnujte pozornost použitému konektoru

CONQUEROR 4x4 - 2,4Ghz - 1/18 - malý crawler - zelený CONQUEROR 4x4 - 2,4Ghz - 1/18 - malý crawler - zelený

CONQUEROR je trialové dálkově ovládáné auto pro závodníky kteří nehledají rychlost ale spíš sílů a velkou průjezdnost terénem. Auto s pohonem všech čtyř kol dosahuje rychlosti 10 km/h a valí se na gumových kolech, kterým nic nestojí v cestě. Trialové auto na dálkové ovládání CONQUEROR 4x4 POZOR naše verze RC auta obsahuje oproti konkurenci dobíjecí akumulátor a nabíječku. CONQUEROR je trialové dálkově

Crawler FireWolf Climb s pásy i pneu 1/18 Crawler FireWolf Climb s pásy i pneu 1/18

Crawler FireWolf Climb s pásy i pneu v měřítku 1:18. Je ideálním řešením pro všechny, kteří chtějí auto pro pomalé zdolávání... Je ideálním řešením pro všechny, kteří chtějí auto pro pomalé zdolávání nejnáročnějšího terénu. Je vhodný pro děti, ovládání je velmi intuitivní pomocí pistolového ovládání na frekvenci 2,4Ghz. Tento model dosahuje rychlosti 10km/h. Originální akumulátor NiMh 4,8V 700mAh umožní

GPX Extreme USB nabíječka pro 6V Nimh 250mA SM GPX Extreme USB nabíječka pro 6V Nimh 250mA SM

USB Charger 6V 250mA SM  USB Charger 6V 250mA SM

Městský autobus s otevíracími dveřmi 33cm červený Městský autobus s otevíracími dveřmi 33cm červený

AUTOBUS S OTEVÍRACÍMI DVEŘMI, EFEKTNÍM VNITŘNÍM LED OSVĚTLENÍM, DÉLKA 33 CM, ČEVENÁ BARVA. Autobus s otevíracími dveřmi 33cm Konečně autobus, který opravdu stojí za to. Pěkně zpracované detaily, realistický vzhled, reálné zvuky a otvírání dveří pomocí dálkového ovladače, jsou největší přednosti tohoto modelu autobusu. Vysílač pracující na frekvenci 2,4GHz umožňuje jízdu bez rizika vzájemného rušení.

Spirit Q901 1/16 RTR - Modrá Spirit Q901 1/16 RTR - Modrá

RC Monster Truck se střídavým motorem a pohonem všech kol RC model Q901 osazen střídavým motorem 2845 zvládá jet až 52 km/h! Hnaná jsou všechna 4 kola, poloosy jsou již v základu kovové a celý trakční systém je osazen kuličkovými ložisky. Ozubená kola jsou rovněž kovová. Pistolový ovladač 2,4 GHz má dosah až 80m, řízení je plně proporční. Akumulátor typu Li-ion je nabitý za cca hodinu a s kapacitou

SPIRIT TRUCK Monster Truck 4WD, 1:20, LED, rychlost až 26 km/h, RTR, červený SPIRIT TRUCK Monster Truck 4WD, 1:20, LED, rychlost až 26 km/h, RTR, červený

SPIRIT TRUCK Monster Truck 4WD, 1:20, 2,4 GHz, LED světla, proporcionální ovládání, kuličkové ložiska, voděodolný IPx4, rychlost až 26 km/h, RTR SPIRIT TRUCK MONSTER TRUCK 1:20 JE VELMI RYCHLÝ, KVALITNÍ A V NEPOSLEDNÍ ŘADĚ HEZKÝ RC MODEL PRO ZAČÁTEČNÍKY I POKROČILÉ. MÁ VÝBAVU JAKOU BYSTE V TÉTO CENOVÉ KATEGORII NEČEKALI. 4 WD * PLNĚ POROPORCIONÁLNÍ * 2,4 GHz * VODĚODOLNOST IPx4 * KULIČKOVÁ LOŽISKA

611598 RC Nákladní automobil - Engineering 1:32 611598 RC Nákladní automobil - Engineering 1:32

RC náklaďák pro malého přepravce stavebního odbadu, kamenů nebo písku zajistí díky svému všestrannému využití mnoho hodin zábavného ježdění.

mamido  Motorka Drift na dálkové ovládání RC 1:10 zelená RC mamido Motorka Drift na dálkové ovládání RC 1:10 zelená RC

Motorka v zelené verzi osloví každé dítě, které miluje moto hračky se speciálními efekty. Sportovní a aerodynamický tvar dodává dynamický charakter. Design motorky je vytříbený do nejmenších detailů a prvky napodobující skutečné části, přenesou vaše dítě do automobilového světa. Dálkově ovládaná motorka jezdí plynule dopředu/dozadu a otáčí se o 360° doleva/doprava. Dálkový ovladač vysílá na frekvenci

Mamido RASTAR  RASTAR Auto na dálkové ovládání RC Audi R8 LMS 1:14 bílo-červené RC Mamido RASTAR RASTAR Auto na dálkové ovládání RC Audi R8 LMS 1:14 bílo-červené RC

Hledáte dokonalý dárek pro syna na narozeniny? mamido Vám nabízí toto jedinečné autíčko na dálkové ovládání značky Audi! Autíčko na dálkové ovládání Audi R8 LMS v měřítku 1:14 je model vyrobený na základě licence Audi, autíčko je reprodukováno v nejmenších detailech. Je to velmi krásný a rychlý model. Na silnici vypadá silueta vozu lehká a dynamická. Odpružení zajišťuje hladkou jízdu. Ještě větší potěšení

mamido  Inteligentní interaktivní vodní robot RC na dálkové ovládání RC mamido Inteligentní interaktivní vodní robot RC na dálkové ovládání RC

Inteligentní interaktivní robot poháněný vodou! Dálkově ovládané! Vodní mimozemský robot. Dálkově ovládaný robot přišel z budoucnosti, aby svému majiteli zpříjemnil čas. Water Robot je návrh pro malé i velké děti, které mají rády technické inovace. Vodní interaktivní robotická hračka může chodit tam a zpět, klouzat, otáčet hlavu a dokonce i tančit. S tolika funkcemi poskytne hodiny úžasné, kreativní

mamido  Auto Pick-Up na dálkové ovládání RC 1:18 hnědé RC mamido Auto Pick-Up na dálkové ovládání RC 1:18 hnědé RC

Auto pick-up jistě udělá radost každému fanouškovi těchto vozidel. Auto je vyrobené z plastových dílů, navíc má gumové pneumatiky, takže lépe drží na jízdním povrchu. Součástí sady je i dálkové ovládání, které umožňuje řídit vozidlo vpřed, vzad a do stran. Specifikace: Měřítko: 1:18 Auto: baterie 3,7V 500 mAh (je součástí balení) Dálkové ovládání: 2 baterie 1,5V AA (nejsou součástí balení) Rozměry:

Carrera Mario Kart - Mario - Bumble V Carrera Mario Kart - Mario - Bumble V

Carrera Mario Kart - Mario - Bumble V Mario Kart Bumble V - vozidlo Mario v měřítku 1:18 s ergonomickým ovladačem s technologií 2,4 GHz. Dálkově ovládané vozidlo jezdí všemi směry a má optimální přilnavost v terénu. Kabel USB je součástí balení, baterie 3,2 V 700 mAh (doba nabíjení 50 min). Rozměry: přibližně 25,5x17,5x14,5 cm. Rozměry balení: 36,5x23x22 cm. Napájení: dobíjecí + 2 x AAA (dodává se). Světelné

DICKIE - Rc Požárník Sam Hasičské Auto Jupiter 1:24, 2 Kan DICKIE - Rc Požárník Sam Hasičské Auto Jupiter 1:24, 2 Kan

Hasičské auto Jupiter z oblíbeného seriálu Požárník Sam. 2 kanály, turbo funkce, max. rychlost 6 km/h, výstražné majáky se světlem. Frekvence 27 MHz. Měřítko 1:24. Dobíjení přes USB kabel.

Invento RC jachta motorová červená 2,4 GHz Invento RC jachta motorová červená 2,4 GHz

RC mini motorová jachta v červené barvě - 2,4 GHz - turbo funkce. RC mini motorová jachta v červené barvě - 2,4 GHz RC mini čluny nabízejí RC nadšencům hodiny zábavy na vodě. Ideální také jako dárek - protože všechny modely jsou dodávány v atraktivní pevné krabici. 2-kanálová motorová jachta Vpřed – vzad, vlevo – vpravo Led osvětlení Otočte se na místě Turbo funkce Dosah dálkového ovládání: cca

Mamido  Mamido Auto na dálkové ovládání RC Ford Shelby GT500 stříbrné RC Mamido Mamido Auto na dálkové ovládání RC Ford Shelby GT500 stříbrné RC

Auto na dálkové ovládání Ford Shelby GT500 je vytvořen v měřítku 1:24, díky čemuž vypadá realisticky, vyrobený do nejmenších detailů. Dálkové ovládání přijímá frekvenci 2,4GHz, což snižuje jakékoli rušení během hry. Sada obsahuje: Auto na dálkové ovládání Dálkový ovladač Specifikace: Maximální rychlost 7,5 km/h Dosah dálkového ovladače do 20 metrů Rozměry: Auto na dálkové ovládání 20 x 8 x 6,5

mamido  Terénní auto na dálkové ovládání RC 1:18 červené RC mamido Terénní auto na dálkové ovládání RC 1:18 červené RC

Terénní auto je vybaveno gumovými pneumatikami a díky tlumičům snadno překonává překážky. Realistický vzhled auta potěší každé dítě. Dálkové ovládání s červenými tlačítky je lehké, praktické a ideální pro malé ruce. Obsah balení: Terénní auto Dálkový ovladač Baterie USB 2.0 nabíječka pro dobíjení baterie Rozměry: Auto: 21 x 13 x 10 cm Dálkové ovládání: 13 x 10 x 4 cm Balení: 29 x 15 x 12 cm Ovladač

Amewi Crazist Monstertruck červená Amewi Crazist Monstertruck červená

Amewi Crazist Monstertruck červená OPRAVDU ULTIMÁTNÍ STROJ, SE KTERÝM MŮŽETE JAK DO TERÉNU, TAK S NÍM ZÁVODIT RYCHLOSTÍ AŽ 40+ KM/H SE JMENUJE CRAZIST MONSTER TRUCK BRUSHED 4WD 1:10 RTR. PERFEKTNÍ JÍZDNÍ VLASTNOSTI DOPLŇUJÍ SKVĚLÉ FUNKCE A VÝBAVA.   4 WD * PLNĚ PROPORCIONÁLNÍ * 40+ KM/H * SERVO 6 KG * 8× OLEJOVÉ ALU TLUMIČE * KOV. KULIČKOVÁ LOŽISKA

mamido  Vrtulník na dálkové ovládání S39-1 SYMA červený RC mamido Vrtulník na dálkové ovládání S39-1 SYMA červený RC

Ovládání vrtulníku potěší každého malého pilota, má skvělý pohon a báječně se ovládá v terénu. Úžasné rozměry a funkce jistě zaujmou a zajistí dlouhou zábavu. Specifikace: Doba nabíjení: 60 min Dosah: 30 m Frekvence: 2,4 GHz Baterie 3,7V 300mAh Obsah balení: Vrtulník Dálkové ovládání Náhradní malé vrtule Návod k použití Nabíječka Rozměry: Vrtulník: 30 x 15 x 25 cm Dálkový ovladač: 15 x 16 x 7